با سلام به وبلاگ معلم كلاس ششم خوش آمديد؛ لطفاً با نظرات خود ما را ياري نمائيد؛ اميدوارم لذت ببريد و براي بهتر شدن وبلاگ نظر بدهيد؛ وجود 600 هزار خیر مدرسه‌ساز در کشور
زیارت عاشورا

25161.jpg

رئیس مجمع خیرین مدرسه‌ساز کشور گفت: 600 هزار خیر مدرسه‌ساز در کشور وجود دارد.به نقل از ایسنا:محمدرضا حافظی در مراسم کلنگ‌زنی یک مجتمع آموزشی در این شهرستان، افزود: یک‌هزار خیر مدرسه‌ساز مقیم خارج از کشور در این امر سرنوشت‌ساز و خداپسندانه مشارکت دارند.

وی اظهار کرد: این مجمع بیش از 19 سال است که باهدف توسعه و تجهیز امکانات آموزشی در سراسر کشور و به‌ویژه در نقاط محروم فعالیت خود را آغاز کرده و توانسته خدمات قابل قبولی به سیستم آموزشی کشور ارائه دهد.

رئیس مجمع خیرین مدرسه‌ساز کشور تصریح کرد: وقتی حرکت خیرین برای امر مدرسه‌سازی در کشور آغاز شد، تعداد خیرین کشور انگشت‌شمار بود و هیچ‌گاه باور نمی‎کردیم این حرکت روزی در سطح کشور و جهان شکوفا شده و نمایش داده شود.

حافظی با اشاره به اینکه عباس مصلی‌نژاد یکی از بزرگ‌ترین خیرین مدرسه‌ساز در کشور است، اضافه کرد: این خیر تاکنون 120 میلیارد تومان در این عرصه هزینه کرده و در حال حاضر نیز شش پروژه آماده بهره‌برداری در دست کار دارد.

رئیس بنیاد خیرین نیز گفت: فرهنگ در جامعه به معنای حل مسائل به‎واسطه اهرم گفتمان است، حال آن‎که در صورت حل نشدن مسائل پس از طی مراحل به بحران تبدیل و مقابله با آن دشوارتر می‌شود.

عباس مصلی‌نژاد افزود: آموزش و پرورش مرهون و مدیون خیرین مدرسه‎ساز است که با آغاز و ادامه این حرکت بزرگ مسائل و کمبودهای این بخش را رفع کرده و از بروز بحران در آموزش و پرورش جلوگیری به عمل آورده است.



با سلام جهت استفاده از مطالب صلوات بر محمد و آل محمد بفرستيد و لطفاً لينك ما را در وبلاگ يا وبسايت خود قرار دهيد و به دوستان خود معرفي نماييد باتشكر - مديريت وبلاگ

معلم كلاس ششم

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : پنج شنبه 29 مرداد 1394برچسب:, | 20:53 | نویسنده : محمد ابراهيم پاشا |